Rock

Heavy Metal

Power Metal

Thrash Metal

Death Metal

Envianos tu Demo/ Send me your Demo

Envianos tu Demo/ Send me your Demo
Si con tu banda tienes un Demo no dudes en enviarmelo que lo publicare con Honores dejame un Mensaje en el chatbox o en the-deadman-valley@hotmail.com/ if you have a band, send me your demo and for me is gonna be a honour post your demo... send me a message to the-deadman-valley@hotmail.com

Deadman Playlist


miércoles, 6 de abril de 2011

Avantasia - Lost In Space (Part 1 & 2) (2008)

Tracklist:

01. Lost In Space
02. Lay All Your Love On Me (Abba cover)
03. Another Angel Down
04. The Story Aint Over
05. Return To Avantasia
06. Ride The Sky (Lucifer's Friend cover)
07. Promised Land
08. Dancing With Tears In My Eyes (Ultravox cover)
09. Scary Eyes
10. In My Defense (Freddie Mercury cover)
11. Lost In Space (Alive In Gatestudio)
12. Lost In Space (extended version)


Descargar - Lost in Space (Part 1 & 2)

No hay comentarios: